GÜLMEZ, Yavuz SelimGülmez, Yavuz Selim04.02. Department of Management / İşletme Bölümü04. Faculty of Economics and Administrative Sciences / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi01. Mardin Artuklu University / Mardin Artuklu Üniversitesi2024-01-192024-01-192023https://www.nobelyayin.com/pazarlama-yonetiminde-e-teknolojik-trendler-20539.htmlhttps://hdl.handle.net/20.500.12514/5706İşletmeler markalarını yüceltecek olaylara, eylemlere ve faaliyetlere geçmişten beri başvurmaktadır. Markalaşma olgusuna, tarihsel serüveninin başlangıcından itibaren bakıldığında diğerlerinden ayrışmak gerçeğinin tutarlı bir şekilde günümüze kadar gelen en önemli amaç olduğu fark edilmektedir. Nitekim modern zamanda tüketicilerin, rakiplerin ve pazar yerlerinin bu denli fazlalaştığı gerçeğinden hareketle diğerlerinden ayrışma gereksinimini karşılayacak eylem ve olayların da spesifikleşmesine önem verilmiştir. Bu türden bir sürecin zaman içinde geldiği noktalardan biri de influencer (fenomen) pazarlamadır.trinfo:eu-repo/semantics/closedAccessMarka-İnfluencer İşbirlikleriBook Part