Kayaoğlu, AhmetKayaoğlu, Ahmet04.02. Department of Management / İşletme Bölümü04. Faculty of Economics and Administrative Sciences / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi01. Mardin Artuklu University / Mardin Artuklu Üniversitesi2019-05-302019-05-302017https://hdl.handle.net/20.500.12514/896Çalışmada genel sistem teorisinin ortaya çıkması ve ilk örneklerine kısaca değinilerek sosyal sistem teorisi üzerinde durulmaktadır. Daha sonra pazarlama sistemleri düşüncesinin nasıl ortaya çıktığı, nasıl geliştiği ve günümüzde hangi noktaya ulaştığı tartışılmaktadır. Çalışmada, sistem yaklaşımının pazarlama ve makro pazarlama düşüncesi açısından önemi ve gelişmesi ayrıntılarıyla ortaya konulmaktadır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessPazarlama sistemleri, toplam pazarlama sistemleri, sistem, makro pazarlama.Pazarlama Sistemleri Yaklaşımı: Ortaya Çıkışı ve Gelişim SüreciArticle