Turistlerin sokak lezzetlerine ilişkin tutum ve imaj algısının satın almaya etkisi İzmir örneği

dc.contributor.advisor Gürbüz, Semra
dc.contributor.author Öztürk, Birhan
dc.contributor.other 11.01. Department of Gastronomy and Culinary Arts / Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü
dc.contributor.other 11. Faculty of Tourism / Turizm Fakültesi
dc.contributor.other 01. Mardin Artuklu University / Mardin Artuklu Üniversitesi
dc.date.accessioned 2023-09-02T12:03:08Z
dc.date.available 2023-09-02T12:03:08Z
dc.date.issued 2022
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı, turistlerin sokak lezzetlerine ilişkin tutum ve İzmir'in gastronomi imaj algısının satın almaya etkisinin araştırılmasıdır. Çalışmada sokak lezzetlerine yönelik tutumun; hizmet kalitesi, memnuniyet, hijyen, duygu, yemek kalitesi ve değer boyutları ile İzmir gastronomi imaj algısı ele alınarak, satın alma niyetine etkisinin katılımcıların demografik özelliklerine göre farklılaşıp farklılaşmadığı araştırılacaktır. en_US
dc.description.abstract The aim of this study is to investigate the effect of tourists' attitudes towards street tastes and the perception of Izmir's gastronomy image on purchasing. In the study, your attitude towards street tastes; service quality, satisfaction, hygiene, emotion, food quality and value dimensions as well as İzmir gastronomy image perception will be discussed and it will be investigated whether the effect on purchase intention differs according to the demographic characteristics of the participants. en_US
dc.identifier.uri https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=kScA8XnrRb0WogX-qPGFkgw5Auy_KrfoNMJ0HRykS0lxl48D4vuhzdUbA0RdRYqu
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12514/3731
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Mardin Artuklu Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Turizm en_US
dc.subject Tourism en_US
dc.title Turistlerin sokak lezzetlerine ilişkin tutum ve imaj algısının satın almaya etkisi İzmir örneği en_US
dc.title.alternative The effect of attitudes and image perceptions of the tourists on the purchasing of street tastes the example of İzmir en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication
gdc.author.institutional Öztürk, Birhan
gdc.author.institutional Gürbüz, Semra
gdc.coar.access open access
gdc.coar.type text::thesis::master thesis
gdc.description.department MAÜ, Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Ana Bilim Dalı en_US
gdc.description.endpage 96 en_US
gdc.description.publicationcategory Tez en_US
gdc.description.startpage 1 en_US
gdc.identifier.yoktezid 731647 en_US
relation.isAuthorOfPublication d8905190-0443-4885-9a62-53bc33563a63
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery d8905190-0443-4885-9a62-53bc33563a63
relation.isOrgUnitOfPublication 04104501-035d-41be-8cd7-b78a83f2c69e
relation.isOrgUnitOfPublication 46d347b2-ca6c-437b-a25c-534fb8c461ba
relation.isOrgUnitOfPublication 39ccb12e-5b2b-4b51-b989-14849cf90cae
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 04104501-035d-41be-8cd7-b78a83f2c69e

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
731647.pdf
Size:
3.82 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Tam Metin / Full Text