MAÜ GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Buluş Yöntemi İle Öğretimin Üslü Sayılar Konusunu Öğrenme Düzeyine Ve Erişiye Etkileri

dc.contributor.author DİNÇ, Yavuz
dc.contributor.author BİLGİN, Tunay
dc.date.accessioned 2019-05-31T14:23:30Z
dc.date.available 2019-05-31T14:23:30Z
dc.date.issued 2003
dc.department MAÜ, Meslek Yüksekokulları, Mardin Meslek Yüksekokulu, Elektronik Teknolojisi Bölümü en_US
dc.description.abstracten_US
dc.identifier.issn 2148 - 4929
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12514/928
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi en_US
dc.relation.publicationcategory Kategorisiz en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject discovery method,traditional method,Exponantial numbers en_US
dc.title Buluş Yöntemi İle Öğretimin Üslü Sayılar Konusunu Öğrenme Düzeyine Ve Erişiye Etkileri en_US
dc.type Article en_US
dspace.entity.type Publication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Buluş Yöntemi İle Öğretimin Üslü Sayılar Konusunu Öğrenme Düzeyine Ve Erişiye Etkileri.pdf
Size:
1.02 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: