MAÜ GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Pozitif Okul Yönetiminin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığına Etkisi

dc.contributor.authorkaradaş, halil
dc.date.accessioned2019-06-27T08:20:17Z
dc.date.available2019-06-27T08:20:17Z
dc.date.issued2017
dc.departmentMAÜ, Meslek Yüksekokulları, Midyat Meslek Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Bölümüen_US
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, öğretmenlerin pozitif okul yönetimi ile örgütsel bağlılık algıları arasındaki ilişkiyi betimlemek, ayrıca pozitif okul yönetimi algılarının, bazı değişkenlere göre anlamlı şekilde farklılık gösterip göstermediğini tespit etmektir. 13 ilköğretim okulu ve bu okullarda görev yapan 329 kişiden oluşan bir çalışma grubu üzerinde gerçekleştirilen araştırma sonunda öğretmenlerin pozitif okul yönetimine ilişkin algıları yeterli, genel örgütsel bağlılık algıları ise orta düzeyde bulunmuştur. Sonuçlara göre, pozitif okul yönetimi öğretmenlerinin örgütsel bağlılık algısını pozitif yönde, orta düzeyde ve anlamlı şekilde yordamaktadır.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12514/1008
dc.language.isotren_US
dc.publisherJournal of Educational Reflectionsen_US
dc.relation.publicationcategoryKategorisizen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPozitif okul yönetimi, Örgütsel bağlılık, Öğretmen.en_US
dc.titlePozitif Okul Yönetiminin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığına Etkisien_US
dc.typeArticleen_US
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Pozitif Okul Yönetiminin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığına Etkisi.pdf
Size:
501.41 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Main article

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: