MAÜ GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Pozitif Okul Yönetiminin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığına Etkisi

dc.contributor.author karadaş, halil
dc.date.accessioned 2019-06-27T08:20:17Z
dc.date.available 2019-06-27T08:20:17Z
dc.date.issued 2017
dc.department MAÜ, Meslek Yüksekokulları, Midyat Meslek Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Bölümü en_US
dc.description.abstract Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin pozitif okul yönetimi ile örgütsel bağlılık algıları arasındaki ilişkiyi betimlemek, ayrıca pozitif okul yönetimi algılarının, bazı değişkenlere göre anlamlı şekilde farklılık gösterip göstermediğini tespit etmektir. 13 ilköğretim okulu ve bu okullarda görev yapan 329 kişiden oluşan bir çalışma grubu üzerinde gerçekleştirilen araştırma sonunda öğretmenlerin pozitif okul yönetimine ilişkin algıları yeterli, genel örgütsel bağlılık algıları ise orta düzeyde bulunmuştur. Sonuçlara göre, pozitif okul yönetimi öğretmenlerinin örgütsel bağlılık algısını pozitif yönde, orta düzeyde ve anlamlı şekilde yordamaktadır. en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12514/1008
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Journal of Educational Reflections en_US
dc.relation.publicationcategory Kategorisiz en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Pozitif okul yönetimi, Örgütsel bağlılık, Öğretmen. en_US
dc.title Pozitif Okul Yönetiminin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığına Etkisi en_US
dc.type Article en_US
dspace.entity.type Publication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Pozitif Okul Yönetiminin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığına Etkisi.pdf
Size:
501.41 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Main article

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: