MAÜ GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Türk üniversitelerindeki uluslararası öğrencilere eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında telekomünikasyon teknolojisinin rolü

dc.contributor.advisorAloklah, Wıssam Aldıen
dc.contributor.authorAlelewı, Ömer
dc.date.accessioned2023-09-02T12:04:28Z
dc.date.available2023-09-02T12:04:28Z
dc.date.issued2022
dc.departmentMAÜ, Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractEğitim hizmetlerinin pazarlanması? bilişsel ihtiyaçlar olarak kabul edilen ihtiyaç ve istekleri karşılamaya çalışan bir süreç ve faaliyettir Üniversitelerin ve eğitim kurumlarının öğrencilere? mezunlara ve öğretim üyelerine sunduğu bilimsel ve ahlaki değerler Çalışma? modern iletişim teknolojisinin Türk üniversitelerindeki uluslararası öğrencilere yönelik eğitim hizmet pazarlamasındaki rolünü ve üniversite web sitelerinin? üniversiteye kabul kurumlarının ve sosyal medya platformlarının etkisini ve eğitim hizmet pazarlamasında oynadığı rolü ve uluslararası öğrencileri cezbetme üzerindeki etkisini açıklamaktadır. Bilimsel bir çerçeve ve Entelektüel çerçeveleri tanımlayın ve bu aktivitenin genel kavramlarını netleştirin. Uygulamalı çalışma ve araştırma için belirlenen ankette 301 katılımcı olan Türk üniversitelerindeki yabancı öğrencilerden oluşan bir örneklem hedeflenerek veri toplama ve verilerin istatistiksel teknikler ve yöntemlerle analiz edilmesinden sonra araştırmanın sorularını ve hipotezlerini cevaplamak için geliştirilen Sosyal medya platformlarının ve web sitelerinin yabancı öğrencileri çekmede ve yükseköğretim hizmetlerini Türkiye'de pazarlamada oynadığı rol gibi? çalışma? hipotezlerin geçerliliğini kanıtlayan ve sosyal medya platformlarının ve web sitelerinin Türkiye'deki önemli rolü gösteren bir dizi sonuca ulaştı. iletişim? bilgi alışverişi? promosyon ve reklam süreci ve bunların pazarlama faaliyeti üzerindeki etkileri ve hizmet sağlama yol ve mekanizmalarında eğitim kurumları arasındaki rekabeti artırma.en_US
dc.description.abstractMarketing educational services is a process and activity that works to meet the needs and desires of cognitive and scientific needs and moral values offered by universities and educational institutions to students? graduates and faculty members. The study illustrates the role of modern communication technology in marketing educational service to international students at Turkish universities and the impact of the websites of universities? university admissions institutions and social media platforms and their role in the marketing of the educational service? its impact on attracting international students through a scientific framework? identifying intellectual frameworks and clarifying the general concepts of this activity. Through applied study and data collection by targeting a sample of foreign students at Turkish universities and reached 301 participants in the questionnaire dedicated to the study and after analyzing data through statistical techniques and methods to answer the study's questions and hypotheses developed? Such as the role played by social media platforms and websites in attracting foreign students and marketing higher education services in Turkey The study found a set of findings that validate hypotheses and demonstrate the important role played by social media platforms and websites in the process of communication? sharing information? promoting and advertising and their effects on marketing activity and increasing competition among educational institutions in the ways and mechanisms of service delivery.en_US
dc.identifier.endpage190en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=RsTBl6RWK25OBMIKtIgYYZ-QhSET7zcXq8vYF4i8qBPWE5mhLCV36v_xpi_kIRLH
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12514/4017
dc.identifier.yoktezid753722en_US
dc.institutionauthorAlelewı, Ömer
dc.language.isoaren_US
dc.publisherMardin Artuklu Üniversitesien_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTürk üniversitelerindeki uluslararası öğrencilere eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında telekomünikasyon teknolojisinin rolüen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
753722.pdf
Size:
2.75 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Tam Metin / Full Text