MAÜ GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Program Literacy Status of Special Education Teachers

dc.contributor.author Gol, Hakan
dc.contributor.author Ergun, Naif
dc.date.accessioned 2025-05-01T22:58:55Z
dc.date.available 2025-05-01T22:58:55Z
dc.date.issued 2025
dc.department Artuklu University en_US
dc.department-temp [Gol, Hakan] Milli Egitim Bakanligi, Ankara, Turkiye; [Ergun, Naif] Mardin Artuklu Univ, Mardin, Turkiye en_US
dc.description.woscitationindex Emerging Sources Citation Index
dc.identifier.issn 1304-7639
dc.identifier.issn 2149-8261
dc.identifier.issue 1 en_US
dc.identifier.scopusquality N/A
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12514/8866
dc.identifier.volume 26 en_US
dc.identifier.wos WOS:001451269600002
dc.identifier.wosquality N/A
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Ankara Univ, Fac Educational Sciences en_US
dc.relation.publicationcategory Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess en_US
dc.title Program Literacy Status of Special Education Teachers en_US
dc.type Article en_US
dc.wos.citedbyCount 0
dspace.entity.type Publication

Files