MAÜ GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Pazarlama Sistemleri Yaklaşımı: Ortaya Çıkışı ve Gelişim Süreci

dc.contributor.authorKayaoğlu, Ahmet
dc.date.accessioned2019-05-30T13:05:22Z
dc.date.available2019-05-30T13:05:22Z
dc.date.issued2017
dc.departmentMAÜ, Fakülteler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.description.abstractÇalışmada genel sistem teorisinin ortaya çıkması ve ilk örneklerine kısaca değinilerek sosyal sistem teorisi üzerinde durulmaktadır. Daha sonra pazarlama sistemleri düşüncesinin nasıl ortaya çıktığı, nasıl geliştiği ve günümüzde hangi noktaya ulaştığı tartışılmaktadır. Çalışmada, sistem yaklaşımının pazarlama ve makro pazarlama düşüncesi açısından önemi ve gelişmesi ayrıntılarıyla ortaya konulmaktadır.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12514/896
dc.language.isotren_US
dc.publisherJournal of Current Researches on Business and Economicsen_US
dc.relation.publicationcategoryKategorisizen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPazarlama sistemleri, toplam pazarlama sistemleri, sistem, makro pazarlama.en_US
dc.titlePazarlama Sistemleri Yaklaşımı: Ortaya Çıkışı ve Gelişim Sürecien_US
dc.typeArticleen_US
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationd714a7dc-78a3-438c-ad3b-39b45a7f24cd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryd714a7dc-78a3-438c-ad3b-39b45a7f24cd

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Kayaoglu, Ahmet (2017) Pazarlama Sistemleri Yaklaşımı= Ortaya Çıkışı ve Gelişim Süreci....pdf
Size:
2.23 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: