Marka-İnfluencer İşbirlikleri

No Thumbnail Available

Date

2023

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Nobel Yayınevi

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Journal Issue

Abstract

İşletmeler markalarını yüceltecek olaylara, eylemlere ve faaliyetlere geçmişten beri başvurmaktadır. Markalaşma olgusuna, tarihsel serüveninin başlangıcından itibaren bakıldığında diğerlerinden ayrışmak gerçeğinin tutarlı bir şekilde günümüze kadar gelen en önemli amaç olduğu fark edilmektedir. Nitekim modern zamanda tüketicilerin, rakiplerin ve pazar yerlerinin bu denli fazlalaştığı gerçeğinden hareketle diğerlerinden ayrışma gereksinimini karşılayacak eylem ve olayların da spesifikleşmesine önem verilmiştir. Bu türden bir sürecin zaman içinde geldiği noktalardan biri de influencer (fenomen) pazarlamadır.

Description

Keywords

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

WoS Q

Scopus Q

Source

PAZARLAMA YÖNETİMİNDE E-TEKNOLOJİK TRENDLER

Volume

Issue

Start Page

1

End Page

18
Page Views

5

checked on Nov 07, 2025

Downloads

34

checked on Nov 07, 2025

Google Scholar Logo
Google Scholar™

Sustainable Development Goals

SDG data is not available