MAÜ GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Aktif eğitim tekniklerinin Arap olmayanların konuşma becerisini geliştirmeye etkisi: İkna yöntemi örneği

dc.contributor.advisorAljarah, Amer
dc.contributor.authorAlabbas, Satee
dc.date.accessioned2023-09-02T12:04:34Z
dc.date.available2023-09-02T12:04:34Z
dc.date.issued2019
dc.departmentMAÜ, EnstitülerYaşayan Diller Enstitüsü, Arap Dili ve Kültürü Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractKonuşma, dilöğrenme amaçları arasında buna bağlı olarak da sınıf uygulamalarında önemli bir yer kaplamaktadır. Konuşma becerisini kazanmak ve öğretmek oldukça zahmetli bir iştir. Bu zorluğu aşmak ve istenilen pratikliği kazandırmak için stratejiler uygulanmaktadır. Bu stratejilerden biri de çalışmamızın ele alarak çerçevesini çizmeye ve açıklamaya çalıştığı, hem sınıf ortamında hem de serbest olarak uygulanmaya müsai tve esnek biryöntem olan dilsel ikna stratejisidir. Araştırmacının Arap Dili ve Kültürü alanında yükseklisans tezi Dört kısma ayrılıyor : Giriş. Aktiföğretim. , ikna edici konuşma. konuşma. Münazara Ikna Diyalog Hitabe ve Munakaşa Sonuç ve Tavsiyeler.en_US
dc.description.abstractConversation is considered the most important goal of learn language. It is very difficult to learn and acquire it. In addition to make practice in a class. To reduce these difficulties and to let students speak fluently, many strategies are introduced. One of these strategies is what this thesis represents. The adopted strategy is proofing which considers flexible, active, practicable in class, and applicable freely. This thesis is arranged in introduction of active learning and three chapters. The first chapter is about proofing and its parts and theories. The second chapter is about conversation. The third chapter is about proofing events and its procedures. The conclusion contains results and recommendations. This thesis includes educational research and applied linguistic research.en_US
dc.identifier.endpage80en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=npGs9H39x7G6401x51yqpO0ZlTLbfOo2C2tsp7Wm6yX0qVem5mbHuFc5LEWbPy-F
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12514/4034
dc.identifier.yoktezid591020en_US
dc.institutionauthorAlabbas, Satee
dc.language.isoaren_US
dc.publisherMardin Artuklu Üniversitesien_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAktif öğretimen_US
dc.subjectgeleneksel öğretimen_US
dc.subjectmantıksa lve edebi iknaen_US
dc.subjectöğretimsel iknaen_US
dc.subjectkonuşmaen_US
dc.subjectkaynak çerçeveleren_US
dc.subjectsınıfiçi münazaraen_US
dc.subjectyarışma ve münazaraen_US
dc.subjectöğretimsel diyalogen_US
dc.subjectçalıştay ve sempozyumen_US
dc.subjecteleştirel düşünmeen_US
dc.subjectbeyin jimnastiğien_US
dc.subjecthitapen_US
dc.subjectikna edici konuşmaen_US
dc.subjectArabic Languageen_US
dc.subjectLearning Strategiesen_US
dc.subjectCriticism and Critical Thinkingen_US
dc.subjectBrainstorm Active Learningen_US
dc.subjectProofingen_US
dc.subjectConversationen_US
dc.subjectDialogueen_US
dc.subjectDiscussionen_US
dc.subjectSpeakingen_US
dc.subjectDiscussionen_US
dc.subjectInterviewen_US
dc.subjectDilbilimen_US
dc.subjectLinguisticsen_US
dc.subjectDoğu Dilleri ve Edebiyatıen_US
dc.subjectEastern Linguistics and Literatureen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimen_US
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectAktif öğrenmeen_US
dc.subjectActive learningen_US
dc.subjectAktif öğrenme yöntemlerien_US
dc.subjectActive learning methodsen_US
dc.subjectArapçaen_US
dc.subjectArabicen_US
dc.subjectDil öğrenimien_US
dc.subjectStudy of languagesen_US
dc.subjectDil öğrenme yöntemlerien_US
dc.subjectLanguage learning methodsen_US
dc.subjectHitaplaren_US
dc.subjectAddressingen_US
dc.subjectKonuşmaen_US
dc.subjectSpeechen_US
dc.subjectKonuşma becerisien_US
dc.subjectSpeaking skillsen_US
dc.subjectYabancı dil öğrenimien_US
dc.subjectForeign language learningen_US
dc.subjectİknaen_US
dc.subjectPersuasionen_US
dc.titleAktif eğitim tekniklerinin Arap olmayanların konuşma becerisini geliştirmeye etkisi: İkna yöntemi örneğien_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
591020.pdf
Size:
41.75 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Tam Metin / Full Text