MAÜ GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Girişimci Pazarlamadaki Etkisi(Türkiye'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler Üzerinde Örneklem Çalışması)

dc.contributor.advisorŞahin, Halit
dc.contributor.authorFadıl, İsmail
dc.date.accessioned2025-03-15T19:55:46Z
dc.date.available2025-03-15T19:55:46Z
dc.date.issued2024
dc.departmentLisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.abstractBu bilimsel çalışma, müşteri ilişkilerini ve bunların girişimci pazarlama üzerindeki etkilerini yönetmek için yapılmıştır, çünkü bu çalışma, Mardin'deki küçük ve orta ölçekli işletmelerden oluşan ve 303 katılımcı olduğu tahmin edilen bir örneklemi hedeflemiştir ve anketlerin istatistiksel analizine dayanmaktadır. Sonuçlar, hipotezlerin doğrulandığını ve küçük ve orta ölçekli işletmelerin sürdürülebilirliği için müşterileri çekmek ve elde tutmak, güven oluşturmak ve memnuniyetlerini sağlamak için bir dizi tavsiyeye ulaşıldığını gösterdi. Anahtar Kelimeler: Müşteri İlişkileri Yönetimi, Girişimci Pazarlama, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler, Türkiye.
dc.description.abstractThis scientific study was conducted on customer relationship management and its impact on entrepreneurial marketing. The study targeted a sample of small and medium projects in Mardin, estimated at 303 participants, and statistical analysis of the questionnaires was conducted. The results confirmed the hypotheses and led to a set of recommendations to attract and retain customers, build trust, and achieve customer satisfaction for the sustainability of small and medium projects. Key Words: Customer relationship management, pioneering marketing, small and medium projects, Turkey.en_US
dc.description.provenanceSubmitted by GCRIS Admin (gcris@artuklu.edu.tr) on 2025-03-15T19:55:46Z No. of bitstreams: 0en
dc.description.provenanceMade available in DSpace on 2025-03-15T19:55:46Z (GMT). No. of bitstreams: 0 Previous issue date: 2024en
dc.identifier.endpage111
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=usXiZIM9Lp0wk-YzRoaT-9xWnt7ACOtvQu3WuZ0TnY6sTWNzl-3-iIuRimspY-N6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12514/6762
dc.identifier.yoktezid882175
dc.language.isotr
dc.subjectİşletme
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMüşteri İlişkileri Yönetimi ve Girişimci Pazarlamadaki Etkisi(Türkiye'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler Üzerinde Örneklem Çalışması)
dc.titleCustomer Relationship Management and Its Impact on Entrepreneurial Marketing (Sample Study on Small and Medium-Sized Enterprises in Turkey)en_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files