MAÜ GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Girişimci Pazarlamadaki Etkisi(Türkiye'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler Üzerinde Örneklem Çalışması)

dc.contributor.advisor Şahin, Halit
dc.contributor.author Şahin, Halit
dc.contributor.other Department of Management / İşletme Bölümü
dc.date.accessioned 2025-03-15T19:55:46Z
dc.date.available 2025-03-15T19:55:46Z
dc.date.issued 2024
dc.department Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
dc.description.abstract Bu bilimsel çalışma, müşteri ilişkilerini ve bunların girişimci pazarlama üzerindeki etkilerini yönetmek için yapılmıştır, çünkü bu çalışma, Mardin'deki küçük ve orta ölçekli işletmelerden oluşan ve 303 katılımcı olduğu tahmin edilen bir örneklemi hedeflemiştir ve anketlerin istatistiksel analizine dayanmaktadır. Sonuçlar, hipotezlerin doğrulandığını ve küçük ve orta ölçekli işletmelerin sürdürülebilirliği için müşterileri çekmek ve elde tutmak, güven oluşturmak ve memnuniyetlerini sağlamak için bir dizi tavsiyeye ulaşıldığını gösterdi. Anahtar Kelimeler: Müşteri İlişkileri Yönetimi, Girişimci Pazarlama, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler, Türkiye.
dc.description.abstract This scientific study was conducted on customer relationship management and its impact on entrepreneurial marketing. The study targeted a sample of small and medium projects in Mardin, estimated at 303 participants, and statistical analysis of the questionnaires was conducted. The results confirmed the hypotheses and led to a set of recommendations to attract and retain customers, build trust, and achieve customer satisfaction for the sustainability of small and medium projects. Key Words: Customer relationship management, pioneering marketing, small and medium projects, Turkey. en_US
dc.identifier.endpage 111
dc.identifier.uri https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=usXiZIM9Lp0wk-YzRoaT-9xWnt7ACOtvQu3WuZ0TnY6sTWNzl-3-iIuRimspY-N6
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12514/6762
dc.identifier.yoktezid 882175
dc.language.iso tr
dc.subject İşletme
dc.subject Business Administration en_US
dc.title Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Girişimci Pazarlamadaki Etkisi(Türkiye'deki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler Üzerinde Örneklem Çalışması)
dc.title Customer Relationship Management and Its Impact on Entrepreneurial Marketing (Sample Study on Small and Medium-Sized Enterprises in Turkey) en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication b8391ad2-d090-44f3-bd32-6f6c3322aca6
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery b8391ad2-d090-44f3-bd32-6f6c3322aca6
relation.isOrgUnitOfPublication 6734bfde-68ad-4d0b-9652-37a492c2eff0
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 6734bfde-68ad-4d0b-9652-37a492c2eff0

Files